Buğra Yazar

Allah’a Emanet Seo Hizmetleri

Allah'a Emanet Seo Hizmetleri

Seo Hizmetileri almak isteyen müşterilere özel duyuru;
Google’da yükselmek isteyen müşteriler için oluşturduğum birbirinden egzantirik seo paketlerini sunacağım. Seo’yu işin uzmanına bırakın..

Arkadaşlarınla Paylaş!

Seo Nedir? Önce onu bir öğrenelim.

Bizce seo hiçbir şeydir. Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim. Hemen açıklıyorum. SEO bizce “İyi ve kullanıcı deneyimine uygun bir tasarım, Saniyeler içinde açılması, SEO uyumlu tertemiz bir kodlama, UX açısından her ihtiyacı karşılayan. iyi ve güçlü bir sosyal medya yönetimi, kurumsal blog yönetimi” değildir. Biz backlink atıp geçiyoz abi.

Aşırı Kurumsal Seo Paketi

SEO paketi Fiyatı: 99 TL
Bu pakette ne yok ki…
Adult sitelerden hacklink yapıp, yorum backlink basıyoruz sitenize. sizden bi bok bilmediğiniz için seo yaptırdık hehehe diyorsunuz nasıl paket ama?
SEO paketlerimizin özellikleri bununlada bitmiyor. gavur üniversitelerin sitelerine sızıp çatır çutur footer link basıyoruz..
Sonra akşam o parayla eve meyve sebze alıp at gibi yiyoruz.
Oğlumuzu sevip allaha şükür diyip namaz falan kılıyoruz akabinde..

Hak yiyen hack yemez paketi

Kurumsal SEO’ya mı ihtiyacınız var? WordPress seo uzmanı olarak siteniz için canla başla çalışıyor.
Bir üst paket “Hak yiyen hack yemez paketi” ile seo hizmeti aldığınızda google’ı bile geçiceksiniz. Söz veriyoruz. Vallahi bak.
SEO paketi Fiyatı: 199 TL

Google’da tanıdıklarımız var araya adam soktuk falan uzun hikaye. Siz akşama kadar çalışıp biriktirdiğiniz rızkınızı bize verin gerisini napıcaksınız ya? Analytics rapormuş, seo sıralama raporuymuş size ne abi. yaslanıp seonun zevkine varın. misyoner seviyorsanız müşterimiz olamazsınız.

Hatırlatma: 1. Sayfa 1. Sıra garantisi veriyoruz.. Ama çıkmanız 3-5 seneyi bulabilir. siz ödemenizi düzenli yapın söz veriyoruz Google’da 1. sıraya çıkartmak için elimizden geleni yapmayacağız. 

Allah’a emanet seo paketi

Size tavsiyem bu paketi alın 499 TL en iyi seo hizmetleri bu pakette.
ne yapmayacağız peki?

  • Tasarımınızı inceleyip kurumsal kimliğinize uygun olup olmadığını analiz ettikten sonra ihtiyacınıza göre yeniden kurumsal kimlik oluşturmak
  • Sitenizin mobilde ve desktopta saniyeler içerisinde açılmasını sağlamak.
  • Aldığınız backlink paketleri analiz edip zararlı-değil diye analiz etmek. Zararlı ise silmek.
  • Alt yapınızı inceleyip SEO uyumlu olup olmadığını kontrol etmek
  • Site içi seo analizlerinizi yapmak (Heading meta tag analizi, anahtar kelime yoğunluğu, yazı ve sayfa başlıkları, girilen içeriklerin sayfa-içerik uyumluluğu, kalıcı bağlantı ayarları)

Daha sonra warez/null tema kurup. hiçbir bok yapmıyoz işimizin özeti bu.
Bizden ay sonu rapor istediğinizde ise sözleşmemize öyle saçma sapan şeyler ekliyoruz ki. Para iadesi bile alamamanız için uğraşıcaz söz veriyoruz. Joomla, wordpress gibi hazır yönetim panelli siteleriniz varsa wordpress seo uzmanımız yönetim paneli şifrenizi bile istemeden uzaktan üflereyek işlem yapıyor.

Son olarak. r10.net, wmaraci.com gibi siteler bizlerden desteklerini esirgemekleri ve seo işlerimize çanak tuttukları için teşekkür etmeyi bir borç biliriz..

Yazıyı beğendiyseniz her zamanki gibi yorum yazmayı unutmayın 🙂

Sitenizi Önce Allah’a Sonra Bize Bırakın..

Arkadaşlarınla Paylaş!

Buğra Yazar

Startup Wordpress firma sahibi olarak 5 yıldır kurumsal firmalara WordPress danışmanlık hizmetleri vermekteyiz. Siz hayalinizdeki projeyi anlatın biz gerçekleştirelim.

Yazıyı Beğen

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (39 votes, average: 4,10 out of 5)
Loading...


52 yorum

Bana Ulaşın

WordPress, SEO ve Reklam İşbirlikleri için aşağıdaki formu doldurun veya bana E-posta yazın.

mail: bugrayazar@gmail.com

skype: bugrayazar